[ Terkini ] Hancur luluh hati Ahmad Said terpaksa tukar lokasi pernikahan anak ?

Hancur luluh hati Ahmad Said terpaksa tukar lokasi pernikahan anakSeperti diketahui umum, Datuk Seri Ahmad Said tidak menolak antara punca beliau keluar dari Umno dan menjadi calon bebas selepas tidak lagi bergelar Menteri Besar Terengganu adalah ‘merajuk dan Kecewa ’ kerana pertukaran jawatan tidak dilakukan selepas majliskenduri kahwin anaknya pada 17 Mei ini.
Selepas melihat kad undangan majlis perkahwinan itu yang sudah diedarkan, serba sedikit terjawablah persoalan mengapa hal ini begitu sensitif buat Ahmad Said.
Barangkali selain membayangkan bahawa beliau perlu berbual tentang kedudukan sebagai ‘bekas’ MB di majlis kelak, kad yang sudah diedarkan masih menggunakan alamat Kediaman Menteri Besar Terengganu.
Jadi Ahmad Said mungkin berasakan, ini akan menjadi satu perkara yang memalukan dirinya dan keluarga kelak.
Lokasi baru akan dicari  di saat akhir memandang kan lagi 4 hari Majlis tersebut bakal berlangsung dan beliau kini tidak lagi Menteri Besar.Credit Mynewshub 


8 ulasan

Anonymous mod

Bro..tu rumah mat said d Kemaman bukan kediaman rasmi MB Terengganu di Kuala Terengganu....nak post pun tengok betul2.

Reply
Anonymous mod

Lagi satu bro...pada banner dan kad majlis kesyukuran…majlis akad nikah dah buat awal..majlis tu di buat kat kemaman utk org2 kawasan dia.

Reply
Anonymous mod

Admin patut betulkan fakta ini, jangan duk fitnah ...

Reply
Anonymous mod

Tu kn rmh die dh..nk ubah buat ape..

Reply
Anonymous mod

Hahaaa

Reply

Tak pasal pasal admin dapat dosa kering..

Reply

Tak pasal pasal admin dapat dosa kering..

Reply
Anonymous mod

Admin ni..lain kali siasat dulu..ni main taip jerr..ntah die cedok dr mane ntah fakta die tu..

Reply