[ 3 Gambar ] Video : Wajah kejam suspek dan kanak-kanak yang maut di penggal tersebar !


Wajah suspek dan wajah kanak-kanak malang berusia 2 tahun yang yang maut di kelar suspek kini tersebar.

Fakta Kes :

Pada 29.5.14 jm lk 2100 hrs , tlah terima maklumat brkenaan tlah trjumpa satu mayat di kawasan tepi sungai Klang dipercayai seorang kanak2.

2. Siasatan Awal

Pihak polis telah jalankan siasatan awal dan dapati satu mayat dipercayai perempuan di jumpai tertiarap dan kepalanya putus dan berada berdekatan kakinya.

Pemeriksaan pihak Forensik, dapati mayat trsebut adalah kanak2 perempuan dan semasa dijumpai masih memakai seluar panjang putih dgn pampers dan tidak berbaju. Terdapat kesan potong dileher dan belakang tengkorak pecah. Tiada luka luar lain.
Dijumpai ditmpat kjadian adalah 1. Sandal hitam (dipercayai milik saspek), 2. Sepasang Sandal kanak2 hitam hijau, 3. Baju kanak2 tidak berlengan warna putih, 4. Tali pengikat rambut dan 5. Serpihan ceramic (dipercayai diguna utk potong leher mangsa ).

3. Maklumat seterusnya tlah membawa (1) P M dipercayai ibu mangsa dikenali sbg SITI SALMY BT SOIB , KP 820211-14-****.
Menurut SITI SALMY, dia lepak bersama kwn2 di tkt 4 Kotaraya lk jam 3 -4 pm . SITI SALMY kemudiannya tlah pergi ke tandas dan minta kawan2nya jagakan anaknya sebentar. Apabila kluar 5 minit kmudian dpti anaknya tiada. Mreka tlah mncari tp tdk jumpa, sehinggalah pnemuan mayat kanak2 ini.
Temuduga ke atas SITI SALMY tlah dijalankan dan dia tlah berikan deskripsi anaknya. ( dapati bersamaan dgn mangsa ).
Mnurut SITI SALMY anaknya bernama SITI SOFFEA EMELDA berumur 2 tahun 6 bulan.
NAK LIHAT VIDEO KLIK SINI
Keterangan Saksi.

Saksi (2) orang Sabahan, mngatakan mereka nampak (1) L WN asing mendukung mangsa berjalan meredah rumput di tebing sungai l, mangsa tidak berbaju dan masih hidup. Kmudian, saksi nampak saspek tlah cekik mangsa menekan ke tanah dan kmudiannya mengambil objek sperti ceramic dan memukul ke arah kepala mangsa. 

Saksi tlah panggil Polis Bantuan Public Bank berdekatan, dn bila menyedari kedatangan Polis Bantuan, saspek tlah trjun ke sungai Klang dan dibawa arus.

Alfatihah untuk arwah adik Siti Soffea Emelda , salam takziah juga untuk keluarga nya atas kehilangan anak tersayang, semoga mereka tabah menerima dugaan ini.



22 ulasan

Allah.. giler gaknye suspek tu. Uhuu..

Reply

Subhanallah...maha suci allah yg menentukan s3gala yg trbaik buat kita..
Allahuakbar !

Reply

Kesian... semoga ibu mangsa tenang menerima suratan takdir... al fatihah

Reply

Saksi tu patut bertindak cepat

Reply

Ya allah..kenapa la snggup ko buat cam tu kt budk y x bdosa tu..ak dpt bayangkn kesakitan budak tu n mst budk tu brusaha nk lepskn diri.sama2 la kita doakn si pbunuh tu mdapat balasan y setimpl

Reply

Astagfirullahalazim...gerunnya..knpla budak sekecil itu jadi mangsa...

Reply

Putuskan kepala dia balik... tidak berhati perut..

Reply

security officer ignored the incident. Only if he stopped the guy! The girl could have be saved!

Reply
Anonymous mod

Nauzubillahiminzalik kemungkinan kanak kanak tersebut cuba di rogol tetapi keadaan tdk mengizinkn.naik berang lalu di bunuh trsebut.knpa bdk trsebut tdk berbaju dah

Reply
Anonymous mod

Yg to be blame is the parent......so many cases happen.....take care of ur own kids. ....now want to cry for what

Reply
Anonymous mod

If u guys read the STAR newspaper yest, u would hv known by now that the gal's own dad is in prison and the mother loiter's around town and live on public's charity. So blaming the parents doesn't quite apply here. And on this stupid idiotic Indian buggar, I really hope you get tortured as much from the police before you leave earth!! You are certainly a liability to the nation and our race for sure. Me , being an Indian, is ashamed to be associated with people like you. And giving second chances to people like u?? Hell no!!!!!!

Reply
Anonymous mod

Mcm mn budak ni boleh terlepas dr kwn mak dia?

Reply

Something wrong somewhere...

Saya harap takda apa yg disembunyikan oleh siibu dan rakan2 lepak ibunya..

Sebab atas motif apa lelaki ini berlaku kejam pada kanak2 kecil.ni?

Ada kebakarangkalian, suspek.dikenali ibunya..

Putus cinta lalu.motif suspek melepaskan geram? Cinta tidak berbalas atau.cemburu?

Please la..

Budak.kecik nipon kelihatan tidak.meronta2 ketika dipimpin..tidak menangis.. seolah2 dah biasa dgn suspek.


WaAllahualam


Just my 2 cents


Reply
Anonymous mod

Knapalh cuai sgt kwan2 mak mangsa tu sampai budak tu dculik pun diorang tak sedar...

Reply
Anonymous mod

Insyallah arwah adik ni adalah golongan org syurga. dan dia akan mendoakan untuk ibunya.. al fatihah.

Reply
Anonymous mod

rot in hell u bloody inhuman beast... she is 2 years old wei.. what does she know.. I would kill you myself.. my goodness.. were you freaking high on drugs? I'm am indian.. but I swear to god, I will love to see you bleed to death

Reply

Ni la tanda2 akhir zaman apabila nyawa bagaikan mainan.

Reply
Anonymous mod

Erm, tolong baca paper pelbagai bahasa, pasti awak akan dapat input yang pelbagai. The Star semalam melaporkan ibu budak ini tidur merempat, mengharapkan sumber dari jabatan kebajikan untuk memenuhi keperluan hidup. Ini adalah segolongan masyarakat kita yang terpinggir atau dipinggir. Mengatakan salah pada ibu yang cuai tidak memberi gambaran sebenar apa yang dilalui beliau dan apa yang berlaku.

Reply
Anonymous mod

Something wrong with the woman too, a mom can always bring along her kid wen going toilet, how can this man take away the child if the friends were around?, and the girl also happily following the guy, if total stranger and being ,fiery, dark guy sure the girl wud have looked for her mom and cry, wat were her friends doing, the guy wud have taken atleast 15 minute to go out of the,building. Hmm

Reply