[ Tips ] 10 tanda anda suka kan seseorang !

Perasaan kita bila kita sukakan seseorang, pasti Indah, mesti hati kita senang, tapi macam nak tahu seseorang itu sedang dilamun cinta atau pun sedang sukakan seseorang, benda itu kan datang sendiri sedangkan kita tidak tahu mengenai perasaan tersebut, oleh itu Jom tengok tanda-tanda anda suka kan seseorang ? 
1. Rasa malu bila bercakap dengan dia.
2. Anda  perasan anda tersenyum bila bercakap dengannya.
3. Kalau terlihat dia, anda dah tak nampak orang lain.
4. Selalu ingin luangkan masa bersama nya walaupun sesaat 
5. Sentiasa teringat akan dia.
6. Gembira bila bercakap dengannya.
7. Akan cuba sedaya upaya untuk berhubung dengannya.
8. Apabila terbaca post ini, anda sudah teringatkan dia.
9. Anda sedang tersenyum sorang-sorang sekarang.
10. Anda pasti akan melihat gambar nya jika terkenangkan nya.
Jika anda rasa seperti apa yang admin tuliskan di atas  ini, MEMANG SAH ! anda sedang sukakan seseorang. Selamat berbahagia yerr !


1 ulasan:

Amboi tips jatuh cinta ye .

Cik akak sokong tu.

Reply