[ Sesalan ] Wanita " DoggySelfie " mohon masyarakat henti sebar gambar nya di media !

Heboh di laman sosial mengenai seorang wanita yang di kenali dengan nama "Aslinda Pit ", amat perit bagi nya untuk menerima apa yang berlaku melibatkan diri nya, yang mana gambar hubungan intim dengan bekas teman lelaki nya kini tersebar di media-media sosial semua nya mengutuk apa yang di lakukan oleh nya dan pasangan nya di dalam gambar tersebut.

Wanita yang di kenali dengan nama Aslinda itu kini dalam keadaan tertekan akibat gambar intim nya tersebar di laman sosial dan media masa, gambar yang mengaibkan itu kini menjadi bualan hangat semua nya mengutuk perbuatan nya akibat dari keterlanjurannya itu.
Artikal ini telah tersebar meluas di media masa 
Hari ini Aslinda telah membuat satu laporan Polis terhadap apa yang berlaku kepada diri nya bagi menhentikan semua pihak terus menyiarkan gambar intim beliau dan bagi mebersihkan nama nya, beliau mendakwa menjadi mangsa bekas teman lelakinya yang mengaibkan nya dengan mengedar gambar-gambar aibnya di laman sosial.
Butiran laporan Polis Aslinda : Pada 30/3/2014 jam lebih kurang 9.30 pagi semasa saya berada di rumah saya di Puchong Prima, kawan-kawan saya telah memberitahu berkenaan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki telah tersebar dalam laman sosial iaitu Tweeter tertera nama saya .Tetapi saya bukan pemilik akaun tersebut dan saya telah melihat akaun tersebut ternyata semua gambar-gambar adalah milik saya. Dalam Facebook juga telah tersebar gambar-gambar saya bersama teman lelaki untuk mengaibkan diri dan teman lelaki saya serta menjadi tontonan pengguna Facebook yang lain. Untuk makluman saya syak perbuatan itu dilakukan oleh skandal teman lelaki saya yang dikenali dengan nama Y************
Dalam laporan yang dibuat, wanita tersebut mengakui bahawa mereka telah terlanjur jauh dan amat menyesal apa yang berlaku, beliau juga meminta masyarakat jangan menghukumnya biar lah pihak berkuasa menyiasat apa sebenar nya berlaku dan akan di ambil tindakan. 
Admin berharap semua orang berfikiran terbuka dengan apa yang mereka membaca jangan lah mudah kita menjatuh hukum walapun kita tahu beliau bersalah, beri lah peluang untuk nya berubah dan mebetulkan kesilapan nya.


4 ulasan

cian juga kat dia nie....
Yang peliknya...orang menyebar gambar tu..fikirlah...berdosa eh...
semoga apa yang berlaku memberi pengajaran kepada beliau..

Reply

Inshallah Allah menerima taubat hambanya

Reply

orang kita ni cepat beno menghukum.... ye dia mungkin bersalah..... dan kalo betoi dia udah bertaubat.. sama2 le kita doakan kebaikan buat dia.....

Reply

‘Perfect Men’ - This is What Women Really Like !!
Kenikmatannya Terasa Hingga ke Subuh !! >>> CLICK HERE !!

Reply