[ Ngeri ] 2 Gambar Bas Ekspres Etika kemalangan di LPT - KL malam tadi !

Keadaan bas ekspres dan sebahagian mangsa yang terbabit dalam kemalangan di KM111 Lebuhraya Pantai Timur (LPT) menghala ke Kuala Lumpur.
Menurut penumpang, bas dalam perjalanan dari Kuantan ke Kuala Lumpur itu berpusing sekurang-kurangnya tiga kali, tiada kemalangan jiwa dilaporkan sehingga ini. Credit HM


4 ulasan

bila semakin banyak kes macam ni... memang seriau nak naik bas ekspress lagi...

Reply

Alhamdulillah.... takde yang terkorban.... rasanya dah sampei masa bas tak dibenarkan perjalanannya waktu malam.... paling lambat pun pukoi 9 je mesti sampei kat destinasi... cadangan awok le...

Reply

syukur alhamdulillah tiada kemalangan jiwa.

Reply

Pagi-pagi... di sepanjang lebuhraya Seremban - KL... setiap hari bas express A-Class tidak pernah tidak duk di nae paling kiri.. memanjang saja di lane paling kanan.. kereta pun terpaksa beri jalan....SPAD dan JPJ... tolong laa tengok-tengok bas A-Class ni....

Reply