[ Sweet ] 6 Gambar Pra Perkahwinan Aidil Zafuan dan Zarema Zainal !

Sepertimana yang semua tahu Aidil Zafuan bakal melangsungkan perkahwinan dengan Zarema Zainal tak lama lagi di sini admin ada upadate 6 keping gambar Pra Perkahwinan Aidil dan Zarema yang admin dapat, di khabarkan Majlis bakal berlangsung bulan ini.


Namun Aidil Kapten Bolasepak Negara kini sibuk bersama dengan Skuad Harimau di Dubai untuk perlawanan kelayakan Piala Asia 2015 yang akan berlangsung rabu ini, sama-sama kita doa kan agar Aidil berjaya bersama dengan Skuad Harimau Malaya untuk perlawanan tersebut.



Kita juga berharap segala perancangan Majlis perkahwinan Aidil dan Zarema akan berjalan lancar walaupun tarikh sebenar belum mereka umum kan, sama-sama kita tunggu hari bahagia mereka. Credit az4ever


4 ulasan

wah dah nak kahwin dah aidil zafuan ni rupanya...

Reply

alhamdulillah..moga dipermudahkan urusan wedding diorg

Reply

alhamdulillah..ensem nye aidil..
zarima pun lawa pe..

Reply
Anonymous mod

Bes nyer...Tp ttbe rs mke zarema tu cm MakNyah je plak...hehehehe...
Oppss...sory....

Reply