[ Gossip ] 5 Gambar Che Ta di kritik lagi akibat seksi selepas kahwin ?

Rozita Che Wan selebriti jelita yang semakin hari semakin jelita, isteri kepada aktor kacak Zain Saidin ini sering menjadi kritikan peminat, tempat yang selalu peminat kritik adalah di laman-laman sosial Che Ta.

Berbagai kritikan di lemparkan di wall instargam Che Ta, konon nya sebagai nasihat dari mereka untuk selebriti jelita itu ,mereka rasa cara ini mereka dapat menasihati selebriti jelita itu berubah ke cara lebih baik, mungkin sudah lumarah jadi orang di kenali sentiasa di kritik.

Che Ta dan Suami nya Zain kini bercuti di Krabi mereka masih dalam mood bulan madu, beberapa gambar yang di muat naik oleh Che Ta di laman sosial ternyata Che Ta amat gembira dengan kehidupan nya kini bersama suami tersayang,  jom tengok gambar- gambar romantis mereka di Krabi.



Pada peminat-peminat Che Ta dan Zain elok lah kira nya kita medoakan kebahagian mereka, dari kita sentiasa kritik apa yang mereka buat, mereka tahu apa yang mereka buat, hormati lah keperbadian diaorang, Admin berharap Che Ta dan Zain terus bahagian selamanya, pedulikan kritikan yang baik di ambil pengajaran yang tidak baik di lupakan.



11 ulasan

Anonymous mod

remaja sekarang suka ikut apa artis buat.. nama aje islam, tapi pakaian takda ciri ciri islam..

berat zain dosa che ta.. ko tanggung

Reply

Semua ni kerana nafsu dunia semata2..sedangkan kehidupan di akhirat kelak adalah kehidupan yg benar dn hakiki..tiada penhujungnya..dunia hanya lah sementara..

Reply

Ustaz kate kalau biar isteri dedah aurat pd org lain, tu DAYUS namenya....

Reply

Ustaz kate kalau biar isteri dedah aurat pd org lain, tu DAYUS namenya....

Reply

Semoga zain dan rozita diberikan hidayah

Reply
This comment has been removed by the author.

hidup sx je, kumpul la pahala bnyk skit--

rumak kta pergi, kubur kata mari.
fikir2kn~~

Reply

Org yg dh kawen punya seksi jugak ditegur. Org yg BELUM kawen tp hambik gambar cenggini taknak tegur pulak. Duh.

Reply

Tegur tu sbb syg laa...xmo bg tanggung dosa..same2 carik pahale...

Reply
Anonymous mod

melayu..lw bab mengeritik no 1...bgi nasihat n pndngn tu b'padah2 la..ne bnyi negetive...

Reply
Anonymous mod

kalau dah ramai sangat orang kutuk che ta, meh aku kutuk admin page ni,, dah terang2 che ta tu buat salah, admin nak membetulkan pandangan orang terhadap che ta..? Admin tak rase hipokrit ke dok backup che ta yang mmg dah salah tu..?

Reply