[ Gambar ] Ngeri wajah mereka yang Maut akibat Overdose di Konsert Bukit Jalil !

Ngeri melihat gambar merka yang maut di Konsert akibat Overdose dadah, pihak berkuasa mengesahkan enam orang, masing-masing tiga lelaki dan perempuan maut manakala tiga lagi sedang dirawat ketika menghadiri konsert di Stadium Bukit Jalil.
Wajah Sedih 
Wajah Gembira 
Tiga lelaki dan tiga wanita maut kerana mengambil dadah melebihi dos, sementara empat lagi menerima rawatan PPUM, semoga apa yang berlaku dapat dijadi kan pengajaran kepada semua.


11 ulasan

Ya Allah...ini ke belia 1 malaysia

Reply

Semoga allah jauhkan anak cucu kita dr benda2 haram begini

Reply

Ni kebebalan 1 Malaysia

Reply

nie lah akibat x ade larangan dari kerajann..

Reply

Kerajaan lagi yg kena? Semua tu pilihan sendiri..mampus trus semua LG bagus..bukanya cikygu x ajar Kat sekolah yg dadah tu merbahaya..

Reply
umzanurain mod

Nauzubillah min zalik...Ya Allah jauhkanlah perkara begini dr anak cucu cicit dan keturunanku ya Allah.

Reply

Bertaubat bagi yang masih dipanjangkan usia..

Reply

They look funny and stupid.

Reply

Berparty tak berpada. Ibu bapa mendoakan yg terbaik utk anak mereka walhal anak2 berperangai begini.

Reply

Sekarang sedar kenapa Allah turunkan ujian dan bala pada kita... Kemarau, jerebu, dengi, Mh370. Kalu xde yg sedar lg ak xtau nk ckp ape..Dia bagi semua tu bukan xsayangkan hambaNya tapi Dia mahu kita Kembali kepadaNya..alhamdulilah ada yang sedar dgn adakan solat hajat.amin.

Reply

ko rase kalau PAS nak buat solat hajat kat tapak konsert a.k.a. stadium bukit jalil agak2 dapat permit tak?

Reply