[ Gempar ] Pelakon seksi Anzalna Nasir nyaris dijual oleh mat salleh !

Isu artis wanita ditipu oleh seorang lelaki yang membabitkan  pelakon seksi Anzlana Nasir yang hampir jadi mangsa penipuan lelaki yang dikenali sebagai Adam Davin.
Kes penipuan yang melibatkan Adam Davin bukan perkara baru dalam dunia hiburan, perkara tersebut sudah berlaku sejak beberapa tahun lalu
Menurut Anzalna, dia sebenarnya hampir berjaya ditipu oleh Adam Davin selepas lelaki itu beberapa berjumpa dengannya dan menawarkan banyak janji manis, namun sempat membuat carian di internet berkenaan Adam Davin.
Mula-mula tak kenal tapi dia kata dia orang kaya yang nak menawarkan banyak peluang kepada saya. Nak bagi job di Singapura, Bangkok dan macam-macam tempat lagi.”
“Duit jangan ceritalah katanya nak melabur sampai RM1 juta. Bila banyak sangat temberang saya mula syak sesuatu sebab dia propaa sangat bila bercakap.”
“Mujur masa itu saya sempat Google nama dia. Baru saya nampak kes-kes penipuan dia sebelum ini. Kalau saya percaya cakap dia entah apa jadi gamaknya.” katanya.

Nasib baiklah Anzalna tidak mudah percaya dengan lelaki tersebut, kalau percaya pelakon seksi itu pastinya sudah rugi ribuan ringgit serta dijual di Thailand dan Singapore.Tq



7 ulasan

salam. mujur la anjalna tak tertipu..

Reply

Macam2 ada org zaman sekarang

Reply

Bukan anzalna dengan anif ke? Berita ni tak jejaskan hubungan mereka ke?

Reply

Bukan anzalna dengan anif ke? Berita ni tak jejaskan hubungan mereka ke?

Reply

Best r mat saleh peluk2 dah

Reply

Best r mat saleh peluk2 dah

Reply

kalau dh maruah tak reti nk jaga..pakai sexy2 dedah sana sini..
lpastu dngar siket mamat kaya dh nk melekat.mcm tu la jadinye.sory to say..aku tk respect ko lgsg anzalna..

Reply