[ info ] Mulianya hati mereka, apa perasaan anda melihat gambar ini ?

Dalam kehidupan ini amat sukar untuk mencari insan-insan yang mempunyai hati yang sangat mulia, tak kira lah mulia sesama manusia atau dengan haiwan.

Begitulah kesimpulan yang dapat Admin simpulkan melaluai gambar di atas, yang mana ada seorang gadis  dan rakan-rakan memberi makan pada anjing-anjing yang berkeliaran.

Susah untuk jumpa insan-insan prihatin seperti anak gadis dalam gambar diatas tambahan pula haiwan yang mereka beri makan tersebut adalah Haiwan yang haram disentuh.

Diharap gambar ini memberi seribu kesedaran pada masyarakat betapa penting nya sifat prihatian sesama kita mahu pun dengan haiwan.


4 ulasan

Haiwan tersebut BUKAN HARAM DISENTUH tapi ia tergolong dalam NAJIS BERAT yang perlu melalui kaedah samak yang betul.

Reply

Cik akak mmg takut dengn anjing nie.huhu

Pasal iklan google tu kena register gak le abe. Cik akak tak reti lah. Ada tak tutorial yg boleh cik akak rujuk

Reply

ada jugak yg pakai purdah bagi anjing mkn..hati byk baik...lepastu samak je lah, x susah.. tp susah nak jumpa org mcm tu kan..

Reply