[ Gossip ] Sharifah Sakinah semakin seksi , terus jadi kutukan peminat !



Gambar demi gambar di uploadnya oleh Sharifah Sakinah ke laman sosial Instagram dengan imej seksi yang pastinya menggoda ramai lelaki.


 

Ataupun mungkin niatnya hanya sekadar mahu memperlihatkan tubuhnya yang slim setelah melakukan berbagai cara untuk mengekalkan tubuh badan nya supaya kelihatan cantik .

Apa-apa pun tepulang lah pada peminat , Kinah akan still dengan sifat dia , yang kaki kutuk tu terus lah nak kutuk pun , janji mereka senang hati , pada Sharifah sakinah selamat maju jaya dengan apa yang anda buat  , yang penting anda Happy.Myartis.com



3 ulasan

mcm2 org skrg ni..smoga kita semua diberikan taufik dan hidayahNYA.

Reply

semoga diberi kesedaran .. amin

Reply

Macam kecelaruan mkinda je dia ni. Kesian..

Reply