[ Terkini ] Video Pengasuh kejam dera kanak-kanak di Taska Taman Melati Kuala Lumpur !

Perbuatan kejam pengasuh kanak-kanak di Taska Taman Melati ibu negara terbongkar , apabila bapa kanak-kanak yang mengsyaki anaknya menjadi mangsa dera pengasuh taska tersebut memasang kamera tersembunyi di dalam bag sekolah anak nya.

Sumber
Rakaman tersebut memaparkan seorang pengasuh menghentak kepala dan menampar kanak-kanak tersebut sehingga kan ada yang tersemban kelantai , rakaman tersebut telah di serahkan kepada unit TV3 untuk membuat kepastian sebelum di buat laporan polis.


Sumber
Video dan laporan penuh yang telah di siarkan dalam Buletin Utama TV3  anda boleh lihat di SINI , di fahamkan juga taska tersebut tidak berdaftar dengan JKM , kes ini sedang di siasat bagi mendakwa pelaku jika sabit kesalahan.




3 ulasan

Semoga diberi balasan yang setimpalnya...

Reply

oh...Bakal guru pun ada yang gila macam ni, bila pensyarah praktikum bagi markah rendah coz naik setan kat sekolah dia nak belasah pensyarah tu. wajar ke kita bagi pass pada orang gila macam ni?

Reply

bantai je pengasuh tu or anak die bio die rase camane

Reply