4 Gambar kisah Lembu di majlis korban semalam !




Berbagai kisah lucu orang ramai dalam Majlis Ibadat korban sempena Aidiladha , ada yang mengejar lembu yang lari , lembu tersebut lah yang hendak dikorbankan , mungkin terlepas tali kot , terpaksa meredah jalan raya bagi mengejar lembu tersebut.

Ada pula nasib malang lembu yang hendak di korban kan jatuh longkang dan lembu itu tidak dapat disembelih kerana terkorban disitu , mungkin dah tak ada rezeki apa nak buat.

Lembu pun punyai emosi bila hari raya Aidiladha tiba mungkin dia tahu kot dia akan di korban kan , oleh itu mengamuk lah dia sekuat hati , habis orang-orang disekitar nya di terkam ada yang sampai terjatuh.

itu lah kisah -kisah menarik sempena Hari Raya Aidiadha yang berlangsung semalam , syukur negara kita aman dapat lakukan Ibadat Korban dengan sempurna.


2 ulasan

hahah..
hanya di malaysia ni.

Reply

hahaha.. macam2 kan.. kalau lembu mengamuk.. baru la meriah sikit majlis korban.. hehe..

Reply