Terasa nak minum " Tuak " namun mana nak Cari di KL






Dah 22 tahun duk KL setiap kali ramadhan pasti teringin nak minum air ni namun di KL ni macam mana nak cari Tuak ni jika ada pun di sesetengah tempat .. kat Bangi ni rasa tak de .

Nak kena tunggu balik kampung gak le baru dapat minum , tu pun jika ada jual al maklum le balik 2 hari atau sehari sebelum raya , pak cik yang sadat tuak pun dah berhenti rehat sebab nak raya .

* moral : jika nak sangat balik  tengah2 bulan ramadhan .