1 July tahun ke 21 aku di sini - Dewina Brahim's


Hari ini 1 July 2012 genap lah 21 tahun aku mencari rezeki di sini .. Dewina Brahim's .. Macam tahun-tahun sebelumnya aku tak lupa mengingati Tarikh aku mula kan kerjaya aku untuk mencari rezeki . 21 tahun bukanlah suatu masa yang Pendek jika seorang itu 21 tahun dh dewasa Dan menerima kunci kebebasan dari kelurga.

Begitu juga diri Ku dh 21 tahun aku disini Dan bermacam yang aku tempuhai suka duka Dan berbagai lagi disini . Aku Dan rakan2 lain seperti azid , Narul,faeez,Linda,Norlia,nurpaizah,shahrom,hashim Abu,abd rahman Dan ramai lagi still berkhidamat di sini walaupun setiap org dh mencecah 20 tahun tempoh khidmat . Rata-Rata dikalangan kami adalah perkerja biasa melainkan aku sedikit berpangkat Dari mereka .

Kami bersyukur diberi peluang untuk berkerja disini .. Namun kami juga sentiasa berharap kami diberi sedikit perhatian yang lebih disebabkan tempoh lama kami berkerja .. Bukan meraih simpati Cuma mengharapkan sedikit prihatin Dari pihak yang berwajid.

Kami memberi seratus peratus kerjasama kepada organisi dalam menuruti segala hala tuju organasai .. Kami sedaya upaya Cuba kekal kan stardand yang ada pada organisasi seperti BRC stardand , ISO stardand , HACCP Stardand Kami Mahu organasasi kami berjaya .

Jadi kami berharap kami dapat diberi perhatian Oleh pihak berwajid ... Jenguk lah kami tanyalah khabar kami apa keadaan kami ..itu lah kami harapkan setelah 20tahun berkhidamat. Ini lah yang kami selalu harapkan .. Semoga termakbul Insyallah ... Salam 21 tahun.