Patut Lah ... Dah cukur sekejap je tumbuh balik ..


Kebanyakan lelaki semua akan menggunakan pisau cukur dari berbagai jenama untuk mencukur .. namun tahukah kita terdapat bahagian dipisau cukur tersebut ( gambar diatas ) tugasnya melebatkan cukuran selepas bercukur .

Patut lah ....bro pun ingat yang hijau tu sebagai sabun untuk melicinkan cukuran ..rupa nya ada kandungan dan tugas sebaliknya ... baru sekarang tahu setelah sekian lama menggunakan nya.

Mungkin ni startegi pemasaran kita pun tak boleh nak salahkan dia orang ... apa-apa pun kita tetap membeli dan menggunakan nya.

Namun jika nak jimat boleh le guna mata pisau cap buaya atau topaz ... namun cukuran tetap tumbuh gak dan perlu dicukur untuk kelihatan kemas.

*Credit info dan pic : gilakentang.com.